Регистрация компании в Чешской Республике

Реєстрація компанії в Чеській Республіці

У Чеській Республіці найпоширенішою формою реєстрації компанії є s.r.o. (ТОВ). Перед підготовкою пакету документів для реєстрації компанії, Вам необхідно визначитися з бізнес діяльністю для отримання ліцензії. На сьогоднішній день, в Чехії видається одна ліцензія для більш ніж 50 простих видів діяльності.

Маючи зареєстрований бізнес, Ви можете:

  1. Отримувати кредит
  2. Оформляти кредит на отримання іпотеки для придбання нерухомості
  3. Безпосередньо купувати нерухомість і автомобіль, і при оформленні покупки на вашу компанію, повернути ПДВ.

Також реєстрація фірми в Чехії дає можливість для отримання ВНП і ПМЖ на підставі володіння компанії. Для отримання довгострокової візи більше ніж на дев’яносто днів, Вам необхідно бути директором або співзасновником, зі статусом директора (в Чехії директором може виступати не одна особа).

Будучи власником компанії, Ви можете продовжувати візу, не покидаючи території країни. Продовження відбувається в МВС Чехії, після чого Ви маєте можливість отримати ВНП (вид на проживання).

Сума статутного капіталу, яку необхідно буде внести в банк, не лімітована і може бути абсолютно будь-якою. Але, при подачі на довгострокову візу, ми радимо мати суму побільше, виходячи з потреб фірми.

Що необхідно для реєстрації:

  • Довіреність на відкриття фірми від імені директорів;
  • Всі дані директорів і бенефіціарів (Копія діючого закордонного паспорта, адреса, свідоцтво про народження);
  • Засновники компанії повинні бути несудженими і повнолітніми (довідка про несудимість повинна бути не старше 3 місяців);
  • Якщо співзасновників кілька, то вказати частку кожного у відсотках;
  • Довіреність на реєстрацію компанії від кожного співзасновника;
  • Призначення директора і його підпис (директор може бути також і співзасновником);
  • Кілька варіантів назви для компанії латиницею.

Зареєструвати компанію в Чехії можливо віддалено. Але для відкриття корпоративного рахунку, одним з головних вимог банку, є особиста присутність директора.

Вартість реєстрації буде залежати від кількості директорів, ліцензії, статутного капіталу, терміновості, необхідності судового перекладача, а також наявності юридичної адреси.

Для більш конкретної інформації, зв’яжіться з нашими фахівцями за допомогою форми на сайті.